Pradžia Forumai Bendri ir kiti apskaitos klausimai Laikinas ofiso parkėlimas į kitą vietą

Rodoma 1 atsakymo gija
  • Autorius
    Įrašai
    • #1136
      dove
      Participant

      Įmonė planuoja vasarą savaitei visą ofisą su visais darbuotojais perkelti dirbti į Palangą. Kaip tokiu atveju bus su leidžiamais ir neleidžiamais atskaitymais dėl:

      • ofiso nuomos Palangoje,
      • darbuotojų apgyvendinimo,
      • darbuotojų maitinimo
      • ir kitų išlaidų?

      Toks ofiso perkėlimas nėra būtinas, tai labiau „team building“.

    • #1138
      love
      Participant

      Dėl ofiso perkėlimo pagal įstatymą apribojimų kažkokių nėra ir nėra numatyta, kiek laiko gali būti ofisas kitoje vietoje. Pagal VMI pati ofiso nuoma gali būti leidžiamais atskaitymais. Šioje vietoje manau būtų vadovo įsakymas, kad laikinai ofisas perkeliamas į kitą vietą.

      Visos kitos išlaidos, kurios nebūtinos veiklos vykdymui būtų neleidžiami, o jei galima būtų identifikuoti konkrečią naudą darbuotojui, tuomet būtų pripažinta kaip pajamos natūra (pvz. apgyvendinamas kiekvienas darbuotoja atskirame bute ir aiški nuomos kaina, darbuotojams kompensuojamos maitinimo išlaidos pagal jų konkrečiai atneštus dokumentus ir pan).

      Tikėtina, kad jei būtų išnuomotas bendras plotas visiems (namas,vila), maistas taip užsakomas kartu, tokios sumos tiesiog būtų neleidžiami atskaitymai 100 proc ir pajamų natūra neatsirastų.

      Dėl klausime nurodytų kitų išlaidų – reikėtų vertinti ar jos būtinos veiklos vykdymui ir pagal tai spręsti, ar bus leidžiami atskaitymai, ar ne.

      Patarčiau rašyti VMI užklausimą aprašant detaliai visą situaciją.

       

       

       

       

       

Rodoma 1 atsakymo gija
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.