Pradžia Forumai Atsargos ir sandėlio valdymas netikusias prekes klientui palieka kaip dovaną

Rodomos 2 atsakymų gijos
  • Autorius
    Įrašai
    • #545
      ergr
      Participant

      Išsiunčia prekes klientui, būna, kad klientas gavęs prekę lieka nepatenkintas jos spalva, kvapu ar pan. (nes perka per el. parduotuvę). Vietoj to, kad prašytų grąžinti prekę, leidžia ją pasilikti (prekių suma nedidelė) ir dar plius išsiunčia kitą prekę už tą sumą, kuri atitiktų kliento lūkesčius. Apskaita vedama detaliai pas mus programoje. Kaip teisingai reikėtų nurašyti tas padovanotas prekes? Mano nuomone vis tiek turėtų būti išrašoma kreditinė prekei, kuri netiko (ir bent fiktyviai grąžinama į sandėlį, kad atstatyti savikainą), o naujai siunčiamai prekei išrašoma nauja pardavimo sąskaita. Ar teisingai mąstau? Bet kaip tą „grąžintą“ prekę reikėtų nurašyti? Į kokias sąnaudas? Ar nereikės atsatyti pirkimo PVM?

    • #546
      arbu
      Keymaster

      Prekė negrąžinama, todėl kreditinės neturi būti. Jie tiesiog padovanoja papildomą prekę, tai papildomai prekei turi būti papildoma sąskaita kaip privatiems poreikiams tenkinti (nes prekę atiduoda neatlygintinai).

    • #559
      ergr
      Participant

      Gavau dar vieną pavyzdį. O kaip tokiais atvejais, kai netinkama prekė išsiųsta, ji klientui netinka, prekės nesusigąžina, papildomos prekės nesiunčia, bet už tą kuri netiko grąžina pinigus?

      Irgi gaunasi, kad neatlygintinai atidavė prekę. Kaip atsatyti savikainą ir pajamas, kurios atsirando, nes buvo išrašyta pardavimo sąskaita?

Rodomos 2 atsakymų gijos
  • Prisijunkite, jei norite atsakyti į šią temą.